Charlie Hebdo

Geçtiğimiz günlerde Fransa’da ki Charlie Hebdo dergisine yapılan saldırıyı duyduğunuzu zannediyorum. Bu dergiyi size hemen hatırlatmak istiyorum Hz. Muhammed’in yapılan karikatürünü yayımlamıştı bu dergi. Ve geçtiğimiz günlerde 3 silahlı kişi tarafından dergi basıldı ve 12 insanın ölümüyle sonuçlandı. BBC’de yazılanları okurken bir yazı dikkatimi çekti. Ben yazılanlara katıldım. Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu arada ben bu dergiyi biraz daha araştırdım ve sadece Müslümanlara yönelik böyle bir yaklaşımları olmamış, bütün dinlere karşı böyle bir yaklaşımları var. Aslında her şeye karşı biraz farklı tutumları var.

http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2015/01/150108_charlie_hebdo_samim_akgonul

Bu da son dakika İngilizce ama kolay bir dili var 🙂

http://www.bbc.com/news/world-europe-30740115

Leave a Reply

